Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

MosterMoster ApS
PM Møllers vej 4
3460, Birkerød
CVR nr.: 41360860
E-mail: info@mostermoster.dk

BETALING

MosterMoster modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, American Express, JCB, Visa Electron, Diners Club, Trustly, Vipps, Swish, MobilePay, ViaBill, Paysafecard, Anyday, iDEAL, Sofort og PayPal.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

MosterMoster bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

LEVERING

MosterMoster afsender alle dage og bestræber sig på at afsende pakken samme dag som bestilling.

Vi levere med både GLS og Dao, som sikrer at du frit kan vælge den leveringsudbyder du foretrækker. Der tages forbehold for at vi ikke kontrollere evt, forsinkelser hos ovennævte fragtleverandører, ved spørgsmål ang dette, anbefaler i at i tager fat i valgte udbyder.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. MosterMoster ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
MosterMoster ApS
PM Møllers vej 4
3460, Birkerød

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg. nr. og konto nr., så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Vær opmærksom på ved fortrydelse eller returnering af vare dækker ud som køber selv retur omkostningerne, så disse vil blive fratrukket købsbeløbet, ved refusion.

FORTRYDELSESRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Du bedes kontakte os på info@mostermoster.dk eller her angående returlabel, som fratrækkes ved tilbageførsel af pengene.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@mostermoster.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her. 

.

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) 

Til:
MosterMoster ApS
PM Møllers vej 4,
3460 Birkerød
Danmark
E-mail: info@mostermoster.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

_________________________________________________________________________________

Bestilt den: ____________________________   Modtaget den: ____________________________ 

Forbrugerens navn: ________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ____________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: ______________________________      Dato: ____________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

VARENS STAND VED RETUNERING

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

KLAGEMULIGHED

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til:
Center for Klageløsning,
Nævnenes Hus,
Toldboden 2,
8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@mostermoster.dk