HANDELSBETINGELSER

MosterMoster ApS

Byparken 40

3450 Allerød

Denmark

CVR 41360860

Mail: info@MosterMoster.dk


Ordrebekræftelse

Vi bekræfter alle ordrer automatisk pr. mail.

En aftale er bindende når ordrebekræftelsen accepteres af dig.

Hvis der skulle være problemer med levering, vil vi hurtigst muligt kontakte dig pr. mail eller telefon.

Ved henvendelser bedes du oplyse om ordrenummeret.


Betaling

Du skal være fyldt 18 år for at handle på MosterMoster.dk

Hos MosterMoster kan du benytte følgende betalingsmuligheder:

  • Dankort
  • Visa
  • Mobilepay
  • Mastercard

Betalingssystemet lever op til de sikkerhedskrav, der er stillet, godkendt og certificeret af betalingsløsninger via Nets.

Alle priser er i danske kroner inkl. 25% moms.

Beløbet trækkes først på dit kort, når varen afsendes.


Returnering

I henhold til købeloven har du 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dit køb.

Du skal indenfor 14 dage efter modtagelsen af købet, give besked om, at du fortryder dit køb.

Dette gør du ved at maile på: info@MosterMoster.dk – husk at opgive dit ordrenummer.

Fortryder du en del af dit køb returneres fragtomkostninger ikke.

Du betaler selv for fragtomkostninger ved returnering og hæfter desuden, hvis der under transporten skulle opstå skader på pakken og dermed dens indhold. Du har 14 dage til at returnere dine varer, hvilket tælles fra den dag du mailer omkring fortrydelse af køb. Husk at vedhæfte en kopi af ordrebekræftelsen eller følgesedlen – det fremmer ekspeditionen.

Ikke afhentede pakker på posthuset
Henter du ikke din pakke på posthuset inden for afhentningsdatoen, sendes den retur. Vi lægger varerne på lager igen, og refunderer beløb fratrukket 200 kr i gebyr for fragt og administration.

Der er hos Moster Moster ingen fortrydelsesret på opskrifter eller andet overført digitalt.

Vi tager forbehold for udsolgte varer, prisændinger og trykfejl.

 

Varens tilstand ved returnering

Varer, der lugter af røg, parfume, mados eller jordslået kan ikke returneres, da de dermed er værdiløse og ikke kan sælges videre. 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad, der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.  
Hvis varen er prøvet udover dette, betragtes den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du kun gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug.
At prøve garn eller strikkepinde af ved at strikke med det, er at tage det i brug, og vil forringe varens værdi, så der ikke kan refunderes penge. Er banderoler eller indpakning brudt, betragtes varen som taget i brug og tages dermed ikke retur.

 Samtlige varer skal returneres i samme stand og mængde, som ved modtagelse, hvilket også gælder den originale produkt-emballage. Videresalg af varerne skal være muligt.

Vi modtager ingen pakker sendt uden omdeling eller sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret

I henhold til købeloven giver MosterMoster 2 års reklamationsret.

Dette omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved modtagelse af varen eller normal anvendelse. Vi opfordrer dig derfor at være omhyggelig med at efterse din vare ved modtagelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriseret indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles MosterMoster indenfor rimelig tid. Varen tilbagesendes for købers regning med faktura og omhyggelig emballeret.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@MosterMoster.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
 
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr